آیه گرافی

هم نشینی آیات و تصاویر...

آیه گرافی

هم نشینی آیات و تصاویر...

آیه گرافی

به آیه گرافی خوش آمدید.

نکته!

آیات قرآن جامعیت وصف ناپذیــری دارند و
در هـر زمــــان شامل مصـــادیق مختلـــف
می شــود قـــابــل ذکــر اســـت کــه هـر
تصویر دراین وبلاگ صرفا اشـاره به دلالــت
کامــــل آیــه نیســـت بلـــکه مصـداقی از
مصادیق است.
در ضمــــــن استفــــــاده از تصــــــاویر در
فضای مجـــازی با ذکـــر منبـــع مــــوجب
خوشحالی ماست.

طبقه بندی موضوعی

شنونده تمام نجواها

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ب.ظ

  • سید هادی موسوی

دعا

دعا گرافی

نظرات  (۲)

سلام
اختیار دارید، شما ببخشید که از این طریق مزاحم شدم.
تذکر بجایی بود. واقعاً به این جنبه فکر نکردم
در واقع من هم کوتاهی کردم. شاید واقعاً من هم برای اصلاح اونها باید کاری بکنم. البته نه که خودم کامل باشم ولی می تونم کاستیهایی که تو کارشون می بینم رو اول به خودشون بگم. هیچ فایده ای هم نداشته باشه؛ شاید از بار عذاب وجدانم کم کنه.

خیلی متشکرم
پاسخ:
صحیح میفرمایید
موفق باشید
سلام
وقت شما بخیر
بابت آخرین پیام صوتی که توی کانال فرستادین مزاحم شدم
اول اینکه چقدر خوبه این پیامها ممنون
و مورد دوم
کاش در مورد مرز بین عیب جویی و موردی که آخر مطرح کردین بیشتر توضیح میدادین.
من دیگه دارم کلافه میشم
تو مجموعه ای که دارم کار میکنم چون نوع کار ما گروهی میشه، باید به سرگروه (که درواقع رئیس مجموعه حساب میشن) گزارش کار بدم ولی هیچوقت این کار رو نمیکنم و فقط شرح کارای انجام شده رو میدم دقیقاً با همین ترس که خب اگر عیب اونا رو بلند بگم یکی دیگه هم عیب منو (که شاید حتی من هم ازون مبرا باشم) بلندتر میگه! ولی واقعاً این شرایط رو برای من سخت کرده! راه حل چیه؟!؟ وقتی راجع به نوع کار یکی باید گزارش بدیم نه خود فرد اما مگر غیر از اینه که نوع عملکرد معرف شخصیت هر آدمیه؟!؟
به نظرم یه خرده پیچیده است! 
میخوام ادای بزرگان رو در بیارم و غیبت نکنم ولی اونقدر روح بزرگی ندارم که بتونم خودم مسائل رو حل کنم و حقیقتش اصلاً دیگه نمیتونم درست رو از نادرست تشخیص بدم!
یادمه از قول یکی از بزرگان شنیده بودم وقتی میان تحقیق خواستگار دیگه جای عیب پوشی نیست! گاهی فکر میکنم شاید روابط کاری هم از همین نوعه؟ به نظر شما درسته؟
ممنون میشم اگر راهنمایی دارین بفرمایید...
پاسخ:
سلام ببخشید که دیر جواب دادم
حقیقت امر این هست که شما طبق وظیفه ای که اون موسسه یا اداره برای شما مشخص کرده باید عمل کنید
در فرض مذکور اگر شما آنچه را که باید به مسئول فوق نگید و مخفی کنید در حقیقت به ادارتون خیانت کردید

بنظر بنده اولا درصدد اصلاح شخص مقابل دربیاید 
تذکر بدید بهشون و تلاش کنید قانع کنید
اگرنهایتا نشد راهی نیست جز این که کارتون رو دقیق انجام بدید و گزارش بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی