آیه گرافی

هم نشینی آیات و تصاویر...

آیه گرافی

هم نشینی آیات و تصاویر...

آیه گرافی

به آیه گرافی خوش آمدید.

نکته!

آیات قرآن جامعیت وصف ناپذیــری دارند و
در هـر زمــــان شامل مصـــادیق مختلـــف
می شــود قـــابــل ذکــر اســـت کــه هـر
تصویر دراین وبلاگ صرفا اشـاره به دلالــت
کامــــل آیــه نیســـت بلـــکه مصـداقی از
مصادیق است.
در ضمــــــن استفــــــاده از تصــــــاویر در
فضای مجـــازی با ذکـــر منبـــع مــــوجب
خوشحالی ماست.

طبقه بندی موضوعی

پست ثابت

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ

برای دسترسی به کانال تلگرام روی تصویر کلیک کنید

 

https://telegram.me/ayegraphy

 

 

 

 

  • سید هادی موسوی

نظرات  (۴۳)

  • رضا کشمیری
  • سلام علیکم خسته نباشید
    خدا خیرتان دهد
    اگر مایل بودید وبلاگ های ما را دنبال کنید
    منتظر نظرات سودمند شما هستم
    http://khanevade-paydar.blog.ir
    http://dastankota.blog.ir
     ممنون التماس دعا
  • حجت پناه زاده
  • سلام برادر
    خدا قوت
    انصافا خیلی زحمت میکشید
    مصاحبه رادیوییتون رو هم گوش کردیم
    بنده هم طللبه ام . از پستهای گرافیکیتون خیلی استفاده میکنم.
    سعی میکنم وبلاگتون رو به دیگران معرفی کنم.
    اگر تمایل داشتید شما هم وبلاگ بنده رو لینک کنید
  • رضا سهرابی
  • سلام برادر

    لذت بردم..خداوند انگیزه تان را بیشتر کناد
    با افتخار دنبال شدید
    عرض سلام و ادب و خداقوت ما هم در زمینه عکس نوشته های اخلاقی و

    مذهبی فعالیت داریم خوشحال می شویم در صفحات ما عضو شوید

    و نظر خود را در این رابطه برای ما ارسال کنید ...

    با تشکر فراوان ...

    telegram.me/ghatreh

    instagram.com/ghatreh_original


  • کاظم رجبعلی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    خدا ان شاالله این نامه عمل شما را پر و پیمان و محکوم به سعادت قرار دهد
    خیلی از آشنایی با شما خوشحال شدم. ان شاالله توفیق باشد تبادل نظر داشته باشیم
    خسته نباشید
    عالیست
    با سلام
    اینجانب در یکی از مدارس تهران مشغول به کار هستم.
    می خواستم از شما کسب اجازه کنم که برخی از تصاویر شما رو پس از چاپ در برخی نقاط مدرسه نصب کنم.
    ولی در این مدرسه درج آدرس سایت اینترنتی مجاز نیست. اگر امکانش هست بنده می خواستم آدرس ها را موقع ویرایش تصاویر حذف کنم.
    منتظر پاسختان هستم.
  • قربانی محمد
  • با عرض سلام و خسته نباشید... استاد
    بنده قربانی؛ محمد قربانی طلبه پایه اول تفرش در خدمتتون بودیم 
    طرح هاتون خیلی جالبه واقعا زیبا و موثر.
    التماس دعا
    و فعلا خدانگه دار..
    عرض ادب
    من امروز با این وب و صفحاتش آشنا شدم و بسیار بسیار عالی بود
    و بهره مفید بردم
    و یه پیشنهاد اگر بتونید عکس ها رو برای استفاده در دسکتاپ کامپیوتر آماده کنید عالی می شود تا بتوانیم هر روز با نگاه به آنها تلنگری باشد برای ما
    و یا همه عکس ها را به صورت یکجا برای دانلود بگذارید

    سپاس فراوان
    سلام

    احسنتم کار زیبایی هست

    اجرتون با صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهراء (سلام الله علیها)
  • دانش آموز
  • سپاس فراوان از شما

    سلام ممنون از زحماتتون. کاش با فراگیر شدن کانال های تلگرام یک کانال هم در تلگرام ایجاد میکردید و بر حسب وقت و زمانی که دارید مثلا یک آیه گرافیکی در روز در کانال قرار میدادید
    دوستانی که میگن امکان ذخیره تصاویر در اینستاگرام ممکن نیست ___ از برنامه اینستادانلودر در بازار استفاده کنن

    یا هم روی Copy share url بزنن و اون ادرس کپی شده در کلیپ بورد رو در تلگرام به یکی ارسال کنن که پایینش عکس رو میاره و اون عکس رو save کنین

    راحت...
    سلام.من مسئول کانون قران و عترت دانشگاه ازاد دشتستان در استان بوشهر هستم. تعدادی از کارهایتان را بصورت با کیفیت برای نصب در در و دیولرهای دانشگاه می خواستم. ممکن هست ایمیل بدهم برایمان ارسال نمایید؟ از همکاری شما متشکریم انشالا خداوند توفبقتان دهد یاعلی
    واقعا خدا قوت.ان شاءالله عاقبت به خیر باشید کارهاتون واقعا زیبان و تلنگر خوبین...

    باسلام.ممنون از وبلاگ خوب شما.

    رویش معرفت ؛ وبلاگی برای آشنایی بهتر با علوم انسانی همراه با خدمات ویژه مشاوره،آشنایی بارشته و...

    Rouyesh790.blog.ir

    لطفا سری به رویش معرفت بزنید.

    سلام علیکم.
    کارتون قابل تقدیره...
    ان شا الله آقا امام زمان(عج) شاد و خرسند از تلاشهای زیبا شوند...
    من از تصاویر شما با ذکر نام در یک فرهنگ استفاده می کنم...امیدوارم این نیز باعث خوشحالی شما باشد...
    یا علی(ع)
  • محمد قربانی
  • سلام استاد:
    خسته نباشید استاد بنده قربانی هستم( طرح میثاق طلبگی ) فوق العاده بود استاد.
    خوشحال میشتم اگه بنده رو به جا آوردین یه ایمیل بهم بدین 
    مچکر.
    سلام
    خدا قوت بابت این آثار عالی

    میخواستم یه خواهشی کنم
    اگر ممکنه کارایی که تو اینستاگرام هست و اینجا نیست رو در اینجا هم آپلود کنین؛ با توجه یه اینکه در نسخه جدید اینستا امکان ذخیره کردن تصاویر نیست عرض میکنم.

    ممنون
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    سلام و خداقوت
    سنت خیلی خوبی رو بر پا کردید.
    ان شاءالله من هم بعد از کنکور که حدود یک ماه دیگه است.
    نهج البلاغه گرافی رو راه می اندازم چون هم طراحی بلدم هم به نظرم ما خیلی از نهج البلاغه فاصله گرفتیم.
    سلام استاد...
    کار شما با هنر گره خورده
    .
    .
     ما با دیدن آثار زیباتون جز اینکه دهنمون آب بیفته واکنش دیگه ای نداریم...
    .
    .
    خدا یاورتون باشه... کاش سر در وبلاگ منم یه اثر هنری خوب بود... هعیییی
  • مذهبی فرهنگی
  • سلام
    تشکر بابت تصاویر بسیار عالی و فعالیت در این فضا
    قطعا جنگ در این زمان جنگ نرم است و سنگرش همین فضای مجازیست.
    ان شاالله بتوانیم فاتح این سنگر ها باشیم.
     عقیده بنده این هست که فعالیت در نرم افزار و سایت اسرائیلی ، ضررش بیش از منافع آن هست.برای همین استفاده از فیسبوک را صحیح نمیدانم
    چون جایگزین مناسب برایش وجود دارد.
    اجرتون با امام زمان(عج)
    تشکر

    پاسخ:
    متاسفانه فکر ما محدود نیست
    خدا توفیق بده در تمام این سایتهای اسراییلی فعالیت خواهیم کرد و تهدید رو تبدیل به فرصت می کنیم
    شما میبینید که سیل جمیعت جوانان ایرانی 99 درصد وقتشون در اون سایتها هست
    گواهش هم اینکه خود شما در وقت نظر گذاشتن در این وبلاگ فیلتر شکنتون روشن بوده
    بر خودم واجب میدونم که اونجا فعال باشم
    یعنی این حرفها توی قرآنه !!؟؟
    -------------------------------
    این جمله رو از شما امروز توی دفتر بلاغ شنیدم 
    خواستم که یه آشنایی داده باشم 
    وبلاگتون بسیار زیباست

    ُ إِنَّ الَّذینَ تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ لَنْ یَخْلُقُوا ذُباباً وَ لَوِ اجْتَمَعُوا لَهُ وَ إِنْ یَسْلُبْهُمُ الذُّبابُ شَیْئاً لا یَسْتَنْقِذُوهُ مِنْهُ ضَعُفَ الطَّالِبُ وَ الْمَطْلُوب‏
    پاسخ:
    بله متوجه شدم عزیز
    خدا خیرتون بده وبلاگی عالی ای دارید

    مطالبتوون فوووووووووووووووووووووووووق العاده هستند...همینجوری به کارتون ادامه بدید..
    با اجازه با ذکر منبع کپی میکنم مطالب رو..
    موفق باشیدد..
    در پناه حق...
    یاعلی..
  • قلم سایبری
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارید؛اگر تمایل به تبادل لینک داشتید اطلاع دهید !
    یا علی مدد
  • علی کمیلی محصل خراسانی
  • عکس خودتون هست؟؟ بنده هم طلبه هستم البته ابتدای راهم
    پاسخ:
    بله عزیزم
    موفق باشید
  • علی کمیلی محصل خراسانی
  • سلام و درود برشما
    دوست عزیز اگز خواستیم با آیه گرافی همراه باشیم چجوری باید براتون آثارمونو ارسال کنیم؟؟

    پیشنهاد میکنم به جامعه مجازی ایرانیان گرافیک هم سر بزنید اونجا به کاراتون احتیاج داره
    پاسخ:
    بله دیدم ولی خب واقعا وقت ندارم
    این وبلاگ و اینستا و فیسبوک رو میچرخونم فقط
    سایت هم بیاد که اصلا وقت نمیکنم

    ayegraphy@gmail.com

    ایمیل کنید
  • علی کمیلی محصل خراسانی
  • دوست عزیز اگر مایل به تبادل لینک هستید بفرمایید که لینکتون کنم
    متشکر
    rooh-allah.blog.ir

  • محب المهدی
  • سلام
    خسته نباشید
    خوش آمدید به Blog.ir
    تو وبلاگ لینک کردمتون
    سلام علیکم.
    وبتون بی اندازه ارزشمنده.
    من از تصاویر ش برداشتم با اجازتون.
    جدا میگم ک کارتون حرف نداره.
    پاینده باشید.
    سلام یه عکس زیبا دیدم که آرم وبلاگ شما توش بود

    رفتم اونجا که دیدم رفتید و بعد رفتم رو اون پلی که زده بودید خ خ

    و بالاخره رسیدم اینجا

    چند تا از طرح هاتون سیو کردم برای بک گراند سیستمم

    و نشون دادن به دوستان

    واقعا قشنگن و دلنشین

    دقیقا از دل بلند شده و بر دل می نشینه

    کاش آموزش می گذاشتید

    آموزش فتوشاپ یا آموزش این پوسترهاا رو
    پاسخ:
    ممنون لطف دارید
    متاسفانه برای آموزش موقعیت و وقتش نیست
  • استاد جوجو
  • سلام کارتون واقعا عالیه
    با اجازتون من پساتونو هم توی وبلاگم هم توی کتابخونه ی مجازی نودوهشتیا با ذکر منبع میذارم

    پاسخ:
    این لطف شماست ممنون
  • سیدکیوان حسینی
  • سلام دوست عزیز سری به ما بزنید

    نیلوفر و مرداب

    آفتاب آمد دلیل آفتاب سید کیوان حسینی

    niloufarvamordab.blogfa.com


  • امین کوهرو
  • سلام علیکم. خدا قوت.
    + آهنگ جدید حامد زمانی با نام "نُه دی"...
    + اگر دغدغه داشتن پوستی زیبا و روشن دارید، در مصرف خاکشیر با آب داغ و عسل کوتاهی نکنید...
    + بهترین ظرف برای پختن غذا...
    _ در "نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی حاتم مشهد" منتظر حضور پر مهرتان هستیم.
     http://eghtesadmoghavematy.blog.ir/
    یـ علی مدد ـا
    ضمنا، "آیه گرافی" با افتخار لینک شد...؛
    سلام.
    اتفاقی، به وبلاگِ قبلی تان و به طبع ِ آن به اینجا، هدایت شدم؛
    کارتان جالب و زیباست؛
    التماس دعا.
    موفق و پاینده باشید
    کاراتون عالیه:)
    خدا قوت...
    سایتتون عالی عالی عالیه...همینطور ادامه بدید...
    مچکرم...
    عکس هایی که مصداق عین ایس رو بیشتر دوست دارم...
  • بنده گناهکار
  • سلام و عرض ادب 
    من هر سری میرم اینتاگرام خیلی سرعت پایین میشه طرحهاتون اینجا هم بذارین یعنی همه طرحهایی که میزنین اینجا هم باشه 
    من هیج جا استفاده نمی کنم فقطبرا خودم میخام 
    سپاس
    پاسخ:
    تقریبا میشه گفت همزمان گذاشته میشه در هر دوجا
    چشم حتما
  • حمید حسینی زاده
  • سلام
    خیلی خوب شد که تغییرات انجام دادید.
    مایل به تبادل لینک هستم.
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
  • بنده گناهگار
  • خونه جدید مبارک

    پاسخ:
    ممنون عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی